Kaip pagerinti atmintį bei koncentraciją? Sveikas maistas – efektyviam smegenų darbui!

Kaip pagerinti atmintį bei koncentraciją? Sveikas maistas –  efektyviam smegenų darbui!

Sveikas maistas – svarbus ne tik bendrai savijautai ir išvaizdai. Prasidedant šaltąjam sezonui itin svarbu užtikrinti, jog mitybos racione vyrautų tokie produktai, kuriuose gausu įvairių maistinių medžiagų, vitaminų bei mineralų, ne tik tam, jog būtumėte sveiki ir stiprūs, tačiau ir efektyviam smegenų darbui, besimokantiems ar dirbantiems protinį darbą!

Pateikiame produktus, kuriuos įtraukdami į savo mitybos racioną pagerinsite atmintį, lengviau suvaldysite stresą bei stiprinsite visą imunitetą!

Pilno grūdo produktai

Sveikas maistas padeda užtikrinti reikiamą energijos kiekį, pilno grūdo produktai suteikia smegenims energijos, reikalingos darbingumui didinti, padeda ilgiau išlaikyti dėmesį, palaikyti optimalų gliukozės kiekį kraujyje. Į vaikų mitybos racioną rekomenduojame įtraukti sudėtingųjų angliavandenių, kurie užtikrina pakankamą energijos kiekį, bei didina koncentraciją.

Rekomenduojama pusryčiams – pilno grūdo duona, košės, užkandžiui – pilno grūdo sausainiai.

Uogos

Tokiose uogose kaip mėlynės ar braškės yra daug antioksidantų, kurie skatina pažinimo įgūdžių lavinimą, padeda stiprinti atmintį, o uogų sudėtyje esantis vitaminas C stiprina imunine sistemą. Antioksidantai apsaugo smegenis nuo streso padarinių. 

Rekomenduojama pusryčiams – pridėti uogų į košę, užkandžiui – vaisių salotos.

Natūralus jogurtas

Jogurtas – itin geras baltymų, vitamino B bei gerųjų riebalų šaltinis. Jogurte esančios riebiosios rūgštys padeda smegenims išlaikyti pralaidžias sieneles, kuriomis informacija keliauja į smegenis ir iš jų.

Rekomenduojama pusryčiams – pateikti kartu su uogomis, užkandžiui – su mėgstamais pagardais, pavyzdžiui riešutais.

Žuvis

Žuvis yra idealiausias maistas smegenims, kadangi joje yra gausu omega – 3 riebiųjų rūgščių bei vitamino D. Šis derinys apsaugo nuo atminties silpnėjimo, itin stiprina pažinimo įgūdžius. Geriausi omega – 3 riebiųjų rūgščių šaltiniai – lašiša, sardines, tunas.

Rekomenduojama pietums – kepta ant griliaus, ar garuose, o vakarienei – salotos su žuvimi.

Žaliosios daržovės

Žaliose daržovėse gausu įvairių vitaminų bei folio rūgšties. Valgant tokias daržoves, kaip špinatai skatinamas smegenų ląstelių vystymasis. Daržovėse gausu antioksidantų, kurie padeda išvalyti organizmą nuo laisvųjų radikalų.

Rekomenduojama pusryčiams – žaliesiems kokteiliams, pietums – garnyras, vakarienei – salotos.

Liesa jautiena

Geležies trūkumas viena dažniausiai pasitaikančių problemų, ypač tarp vaikų. Geležies trūkumas, gali lemti netgi mokymosi sutrikimus. Liesoje jautienoje – gausu geležies, cinko kurie prisideda prie atminties stiprinimo bei smegenų funkcionalumo.

Rekomenduojama pietums – keptą ant griliaus arba garuose, vakarienei – salotoms.

Moliūgų sėklos

Saujelė moliūgų sėklų gali patenkinti visos dienos cinko poreikį, kuris yra ypatingai svarbus atminties gerinimui bei mąstymo įgūdžiams lavinti.

Rekomenduojama užkandžiams – valgyti kartu su jogurtu ar džiovintais vaisiais, vakarienei – pridėti į salotas.

Sveikas maistas – užtikrina normalią organizmo veiklą, palaikant vystymosi bei augimo procesus, todėl svarbu vartoti tokius produktus, kurie skatina smegenų darbą, ypatingai besimokantiems ar dirbantiems įtemptą protinį darbą!

Jūsų komentarai