Raumenų ir riebalų santykis, kada – laikas deginti riebalus?

Raumenų ir riebalų santykis, kada – laikas deginti riebalus?

Dažnai išvadas apie savo fizinę būklę darome vertindami savo kūno svorį, tačiau užlipę ant paprastų svarstyklių  negalime sužinoti svarbiausio fakto lemiančio mūsų sudėjimą – aktyvios kūno masės (kurioje nėra riebalų) ir riebalinės kūno masės santykio. Taigi kokiu atveju rekomenduojama deginti riebalus?

Šis santykis procentaliai parodo raumenų masės ir riebalų masės kiekį, žmogaus kūne. Vertindami savo svorį turitę atsižvelgti į tai jog kad jį sudaro ne tik raumeninė ir riebalinė masė, tačiau ir kaulai, skysčiai, vidiniai žmogaus organai. Todėl pradėjus sportuoti ar reguliuojant mitybą, svarbu stebėti ne tik svorio svyravymą. Optimalus kūno riebalų skaičius vyrams – iki 15%, tuo tarpu moters kūne esantys riebalai gali sudaryti 20 – 25%. Viršijus šias normas, norint sudeginti riebalų perteklių rekomenduojama užsiimti aktyvia fizine veikla, tokia kaip bėgimas, važiavimas dviračiu, įvairios kardio treniruotės ir kt.

Jūsų komentarai