KlausimaiCategory: Mitybaką valgyti pusryčių metu?
Anonymous asked 2 m. ago

labas, mačiau jūsų iliustruotą faktą kaip sureguliuoti svorį, pagal kurį pusryčiai turėtų sudaryti 25 procentus per dieną gaunamų maisto medžiagų. Tačiau iš asmeninės patirties pastebėjau, jog pusryčiams yra išties sunku suvartoti 600+ kalorijų, gal patartumėte ką valgyti pusryčiams, kas būtų maistinga ir lengvai lystų ryte?

1 Answers
Ekspertas Staff answered 2 m. ago

Pusryčiams rekomenduojama rinktis produktus, kurie suteikia energijos bei užtikrina ilgalaikį sotumo jausmą. Subalansuotus pusryčius turėtų sudaryti kompleksiniai angliavandeniai, skaidulinės medžiagos bei baltymai. Kompleksinių angliavandenių galite įsisavinti rinkdamiesi pilno grūdo produktus, jų sudėtyje gausu skaidulų vitaminų bei mineralų – puikus pasirinkimas: pilno grūdo dribsniai, įvairios košės, vaisiai ar daržovės. Pavyzdžiui rinkdamiesi avižinę košę su pjaustytu bananu – galite įsisavinti iki 5.5 g skaidulų! Dalį kalorijų rekomenduojama gauti kartu su baltymais, rinkitės liesą pieną, varškę ar jogurtą, tokiu būdu ilgiau jausitės sotūs. Pusryčiams skirdami 600 kcal – rinkitės dubenėlį avižinės košės su bananu, stiklinę lieso pieno bei saujelę riešutų.