Norint sulieknėti privalu vartoti riebalus? Sužinokite kodėl!

Norint sulieknėti privalu vartoti riebalus? Sužinokite kodėl!

Polinesočiųjų riebalų sudėtyje esančios omega – 6 bei omega -3 riebiosios rūgštys yra nepakeičiamos gyvybinėje organizmo veikloje ir būtinos siekiantiems sveikos gyvensenos. Jos mažina cholesterolio kiekį kraujyje, miokardo infarkto riziką, taip pat reguliuoja ląstelėse vykstančius procesus. Šių rūgščių gausu riebiose žuvyse, riešutuose, avokaduose, įvairiuose aliejuose.

Tačiau tam, kad šios riebiosios rūgštys teiktų naudą, į žmogaus organizmą turi patekti tam tikru santykiu. Kitaip tariant produktuose turi būti pusiausvyra tarp omega – 6 bei omega – 3 riebiųjų rūgščių – idealiu santykiu laikomas 5:1, tačiau šiais laikais gaunamas omega – 6  riebiųjų rūgščių kiekis gerokai viršija normas. Vartojant tokius aliejus kaip saulėgrąžų, kukurūzų, moliūgų sėklų ar vynuogių sėklų organizmas perpildomas tik vienos rūšies riebiosiomis rūgštimis – omega-6, per didelis jų kiekis blokuoja iš omega – 3 rūgščių gaunamą svarbių audinių hormonų sintezę. Todėl šių medžiagų santykis gali pasiekti net 120:1!

Tam, kad atstatyti ir palaikyti tinkamą riebiųjų rūgščių santykį organizme būtina vartoti daugiau aliejų, kuriuose gausu omega – 3, tokius kaip – linų sėmenų, rapsų, graikinių riešutų, kviečių gemalų. Šie aliejai puikiai tiks net sveikos gyvensenos šalininkams, dėl naudingų juose esančių polinesočiųjų riebiųjų rūgščių. Be to jie turi daugybę kitų naudingų žmogaus sveikatai savybių.

Jūsų komentarai