Norėdami subalansuoti mitybą – įtraukite į valgiaraštį riešutus

Norėdami subalansuoti mitybą – įtraukite į valgiaraštį riešutus

Riešutų sudėtis – ypač turtinga, juose galima rasti daugybę vitaminų, mineralų, mikroelementų bei baltymų, o tai būtini komponentai sveikai ir subalansuotai mitybai. Daugėlis žmonių vengia įtraukti riešutus į savo valgiaraštį, dėl didelės riebalų koncentracijos juose, manydami jog tai gali sukelti nutukimo riziką. Tačiau tai – klaidingas požiūris, riešutuose pirmiausiai yra daug mononesočiųjų riebalų, ir mažai sočiųjų.

Tiesa, riešutai suteikia ilgalaikį sotumo jausmą, todėl, kad juose gausu baltymų, tačiau tai yra gerai, nes išvengiamas bereikalingas užkandžiavimas. Kitas nepakeičiamas riešutų privalumas – gausus omega – 3 riebiųjų rugščių kiekis. Žmogaus smegenis sudaro net 60% riebalų, o daugiau nei trečdalis jų – omega 3 riebiosios rūgštys, palaikančios smegenų bei nervinių ląstelių veiklą.

Riešutus galima rinktis užkandžiavimui, kadangi jie yra maistingi tai puiki subalansuotos mitybos dalis, tačiau net ir itin maistingos sudėties produktai turi būti vartojami saikingai.

Jūsų komentarai