Nekaloringos, daug baltymų, bei mažai angliavandenių turinčios vištienos salotos! Derinys – nustebins!

Nekaloringos, daug baltymų, bei mažai angliavandenių turinčios vištienos salotos! Derinys – nustebins!

Vištienos patiekalai itin mėgstami įvairių šalių virtuvėse, tai – vienas dažniausiai naudojamų maisto produktų, iš kurio ruošiamos įvairios salotos, kepsniai, troškiniai ir kt. Vištiena ne tik skani, tačiau ir maistinga, daug baltymų turinti mėsa. Špinatai savo sudėtimi išsiskiria kaip puikus antioksidantų šaltinis, juose gausu vitaminų – C, E, A. Tai puikus pagrindas įvairioms salotoms, žaliesiems kokteiliams. Neįprastas braškių, raudonųjų svogūnų bei avokadų derinys suteikia salotoms išskirtinio skonio. Braškės – itin mažo kaloringumo, daug antioksidantų turinčios uogos. Avokadai, ypač tyras alyvuogių aliejus bei  migdolų riešutai papildo salotas reikalingu gerųjų riebalu kiekiu – omega – 3 riebiosiomis rūgštimis!

Vištienos ir braškių salotos – itin vasariškas, lengvas, tačiau ,,super maistingas“ vištienos patiekalas, kuriame gausu baltymų ir labai mažai angliavandenių!

Gamybos aprašymas

  1. Nuplaukite visas daržoves, vaisius bei uogas.
  2. Mažais gabalėliais supjaustykite braškes, avokadą, fetos sūrį. Svogūnus – pjaustykite griežinėliais.
  3. Paruoškite vištieną – nuplaukite, supjaustykite nedideliais gabalėleliais.
  4. Įkaitinkite keptuvę, vištieną kepkite ant mažos ugnies apie 15 – 20min, naudodami tik ypač tyrą alyvuogių aliejų!
  5. Sumaišykite ypač tyrą alyvuogių aliejų, peletrūną, balzaminį actą bei pipirus.
  6. Į lėkštę sudėkite špinatus, braškes, vištieną. Ant viršaus dėkite fetos sūrį, apibarstykite skaldytais migdolais bei apšlakstykite padažu.

Patiekalo energinė vertė

Jūsų komentarai