Numesti svorio, valgant picą? Įmanoma! Itin traškus bei maistingas picos padas be gliuteno!

Numesti svorio, valgant picą? Įmanoma! Itin traškus bei maistingas picos padas be gliuteno!

Numesti svorio, valgant picą? Įmanoma! Itin traškus bei maistingas picos padas be gliutenoPica bet kurioje pasaulio šalyje yra vienas populiariausių patiekalų, dėja, tai – itin didelio kaloringumo patiekalas.  Tačiau pakeitę vos keletą komponentų – picą galėsite valgyti kasdien, net ir norėdami numesti svorio! Neįtikėtinai traškus bei išskirtinio skonio picos padas– be gliuteno! užtikrintai taps jūsų mėgstamiausiu!

Gamybos aprašymas:

  1. Nuplaukite ir kruopščiai nusausinkite žiedinį kopūstą. Nupjaustykite kopūsto kotus – gamindami naudokite tik viršūnes! Sudėkite žiedinį kopūstą į mikserį ir blenderiuokite apie 30 s, kol gausite purią, sniega primenančią tekstūrą. Turėtumėte gauti apie 2 – 3 puodelius susmulkinto kalafijoro. Apkepkite juos 3 – 4 min, arba pašildykite mikrobangų krosnelėje. Atvėsus – išspauskite iš žiedinių kopūstų visus likusius skysčius, tam jog užtikrintumėt pado traškumą.
  2. Mocarelą sūrį supjaustykite mažais gabalėliais, parmezano sūrį – sutarkuokite. Į dubenį sudėkitę žiedinius kopūstus, mocarelą bei parmezano surį.
  3. Sudėkite likusius ingredientus : česnakų miltelius, raudonąją maltą papriką, migdolų miltus, kiaušinį. Išmaišykite visus ingredientus iki vientisos masės.
  4. Ant kepimo popieriaus (apšlakstytu alyvuogių aliejumi) formuokite tešlą.
  5. Įkaitintoje orkaitėje (200 – 220 laipsnių) kepkite apie 8 – 11 min. Kol picos padas įgaus švelnų rusvą atspalvį.
  6. Ant picos dėkite pasirinktus ingredientus! Likusių ingredientų maistingumą apskaičiuokite kalorijų skaičiuokle!

Jūsų komentarai