Kaip skirasi kalorijų deginimas?

Kaip skirasi kalorijų deginimas?

­­Mūsų valgomas maistas mums suteikia energijos,o pagrindinis energijos šaltinis – maiste esantys angliavandeniai. Tik ar visas maistas suteikia mums vienodą energijos kiekį? Beabejonės, ne. Tikriausiai visi žinome gydytojų, specialistų rekomendacijas maitintis sveikai, tačiau tiesa tokia, jog taikydamiesi prie šiuolaikinio tempo, dažnai pamirštame šį principą.Dienos eigoje, neturėję kada pavalgyt – pajaučiame energijos trūkumą, kurį neretai, kompensuojame suvalgydami bandelę, šokoladinį batonėlį ar vadinamąjį greitą maistą. Dėja, iš tokių produktų gaunama energija – trumpalaikė. Tokiuose produktuose esantys angliavandeniai vadinami paprastaisiais, juose yra cukrų, kurie greitai virsta į gliukozę, ir patenka į kraują greičiau, nei sunaudojama iš jų gaunama energija, kas įtakoja riebalų atsiradimą. Naudingi, suteikiantys ilgalaikės energijos yra vadinamieji sudėtingieji angliavandeniai, jie randami pirmiausiai visuose grūdinės kilmės produktuose taip pat daržovėse, vaisiuose. Į kraują jie patenka iš lėto 1-4  valandų bėgyje, todėl organizmą energija aprūpina palaipsniui, be to iš sudėtingųjų angliavandenių gautos kalorijos sudeginamos iškarto, joms nespėjus tapti riebalais.

Jūsų komentarai