Kaip numesti svorio, suvartojant įprastą kalorijų kiekį?

Kaip numesti svorio, suvartojant įprastą kalorijų kiekį?

Norint subalansuoti mitybą – labai svarbu gaunamas maistines medžiagas bei kalorijas paskirstyti paros mitybos racione. Suaugusiam žmogui rekomenduojama valgyti 3 – 4 kartus per dieną, gaunamą energiją paskirstant tokiomis proporcijomis:

pusryčiams skiriant 25% paros energinės vertės;

priešpiečiams – 15%;

pietums – 35%.

Antrojoje dienos pusėje suvartojamų maistinių medžiagų bei kalorijų kiekis neturėtų viršyti 25% paros energinės vertės. Mokslininkų atliktų tyrimų duomenimis nereguliarus valgymas vieną ar du kartus per parą, kenkia sveikatai, didina antsvorio ar nutukimo riziką. Žmonės nesilaikantys racionalaus mitybos rėžimo dažniau serga skrandžio ligomis, patiria įvairių virškinimo sutrikimų. Visą gaunamą energiją suvartojant vieno ar dviejų valgymų metu – sulėtinama medžiagų apykaitą, kuri daro didelę įtaką žmogaus svoriui.

Siekiant sureguliuoti svorį – itin svarbu išskirstyti gaunamą energiją į atskirus valgymus, laikantis rekomenduojamų proporcijų!

Jūsų komentarai