Dietiniai kokteiliai – efektyvus būdas sulieknėti!

Dietiniai kokteiliai – efektyvus būdas sulieknėti!

Pavasaris ir vasara yra idealiausias laikotarpis lieknėjimui! Šiltuoju sezonu daugybę vitaminų bei mineralinių medžiagų be jokio vargo galime įsisavinti vartodami natūralius produktus – įvairias daržoves, vaisius bei uogas. Puikiausias būdas gauti visų reikalingų maistinių medžiagų bei vitaminų – trinti dietiniai kokteiliai! Šie kokteiliai ne tik suteikia energijos, bet ir aprūpinqa organizmą visomis reikiamomis medžiagomis, bei užtikrina ilgalaikį sotumo jausmą, kas padėda norintiems numesti svorio!

Egzotinis mangų ir papajų kokteilis

Mangai savo sudėtyje turi vitamino C bei vitamino A, padedančių stiprinti imuninę sistemą, šiame vaisiuje gausu skaidulų, kurios suteikia ilgalaikį sotumo jausmą, bei reguliuoja medžiagų apykaitą – padedantys sudeginti didesnį kiekį kalorijų! Papaja – antioksidantų šaltinis, kuriame gausu B grupės vitaminų, taip pat ir mineralinių medžiagų tokių kaip magnis ir kalis. Ananasai – puikus mikroelementų šaltinis, juose esantis manganas labai svarbus energijos gamybos procese. Tuo tarpu vyšnios – itin geras pasirinkimas sportuojantiems, tai – natūralus antioksidantas, šalinantis iš organizmo toksinus, be to vyšnios mažina raumenų skausmą! Dietinį kokteilį galite pagardinti pridėdami makadamijos riešutų – juose gausu baltymų taip pat ir omega – 3 riebiųjų rūgščių!

Smaguriams – braškių ir persikų kokteilis

Braškės yra puikios pagalbininkės metant svorį, jas valgant reguliuojamas cukraus kiekis kraujyje, o viename puodelyje braškių – yra tik 49 kalorijos! Kartu su braškėmis puikiai dera persikai, kuriuose gausu A, C bei E grupių vitaminų. Persikai turi daugiau kalcio nei bet kuris kitas vaisius! Goji uogos turi didelį kiekį žmogui reikalingų amino rūgščių, polisacharidų, kurie stiprina imuninę sistemą. Pagardinant šį dietinį kokteilį avižomis bei linų sėmenimis suteiksite reikiamą skaidulų kiekį užtikrinantį puikią virškinimo sistemos veiklą, bei greitą medžiagų apykaitą!

Tikriems sveikuoliams – žaliasis bananų kokteilis

Kviečių želmenys – nuo seno žinomas, kaip vienas vertingiausių augalų. Tai tikras puikios sveikatos užtaisas! Juose gausu chlorofilo, įvairių grupių vitaminų, tokių kaip vitaminai A, B, C, E, K bei daugybė žmogaus sveikatai itin svabių mikroelementų! 50 g spaustų kviečių želmenų sulčių – prilygsta net 900 g žalių daržovių! Kviečių želmenų kokteilį pagardinsite pridedami banana bei agurkų – kuriuose gausu vandens. Tuo tarpu citrinos – tonizuojan bei valo visą organizmą. Šis dietinis, detoksikuojantis kokteilis yra tikras energijos užtaisas puikiai tinkamas karštai vasaros dienai!

Morkų ir Chia sėklų kokteilis

Morkos, ne tik puikaus regėjimo šaltinis, jų sudėtyje esantis vitaminas A – pagerina kepenų veiklą, taip pat daro įtaką virškinimo procesams, pašalina iš organizmo toksinus. Graikiniai riešutai turi gerųjų omega – 3 riebiųjų rūgščių –  į dietinį kokteilį pridėdami 25 g šių riešutų gausite net 95% rekomenduojamos paros normos! Be to graikiniuose riešutuose yra veikliųjų medžiagų, stimuliuojančių smegenų  veiklą. Pridėdami chia sėklų – papildysite gėrimą reikiamu baltymų kiekiu bei įvairiais mikroelementais.

Trinti dietiniai kokteiliai – puikus, maistingas pasirinkimas pusryčiams! Juose esantys vaisiai bei daržovės suteikia organizmui energijos, padeda jaustis žvalesniems, o įvairios sėklos, daigai ar riešutai užtikrina reikiamą kiekį skaidulų, kurios sureguliuoja virškinimo sistemos veiklą bei medžiagų apykaitą visai dienai! Trinti vaisių ir uogų kokteiliai puikus pasirinkimas skubantiems –  ne tik lengvai bei greitai paruošiami, tačiau ir itin  maistingi!

Jūsų komentarai