Ar žinojote, jog numesti svorio galite pramogaudami? Vasara – idealus metas lieknėti!

Ar žinojote, jog numesti svorio galite pramogaudami? Vasara – idealus metas lieknėti!

Visiems žinoma, jog sveikos gyvensenos pagrindas – subalansuota mityba, bei fizinis aktyvumas. O norintiems numesti svorio –  svarbu sumažinti gaunamų kalorijų kiekį bei didesnį jų kiekį išeikvoti,  todėl neretai užsimojus sulieknėti pirmiausiai žingsniuojama į sporto salę, ar užsirašoma į itin intensyvias treniruotes, žinoma, tai – puikus būdas norintiems palaikyti fizinį aktyvumą, tačiau neretai pasirinkus per didelio intensyvumo treniruotes itin greitai nuleidžiamos rankos, kadangi organizmui sunku prisitaikyti prie didelės apkrovos, atsiranda raumenų skausmas, nuovargis. Tačiau vasara yra puikus metas siekiantiems sulieknėti, šiltuoju sezonu net ir neįdėdami pastangų galite lengvai numesti svorio, užsiimdami smagia veikla, kuri gali sudeginti netgi daugiau kalorijų nei alinančios treniruotės!

Plaukimas geriau nei aerobiniai pratimai?

Plaukimas – ne tik puikus būdas leisti laisvalaikį, tai pat tai yra vienas geriausių būdų pagerinti širdies ir kraujagyslių darba, numesti svorio, bei sumažinti stresą. Plaukimas, kaip ir bet kuris kitas užsiemimas degina kalorijas, tačiau savo teikiama nauda jis yra prilyginamas aerobiniams pratimams, kurių metu sudeginamas itin didelis kalorijų skaičius. Plaukdamas – 70 kg sveriantis žmogus per valandą, priklausomai nuo plaukimo intensyvumo gali sudeginti nuo 500 iki 700 kalorijų!  Tai – viena iš nedaugėlio sporto šakų, kurios priverčia dirbti viso kūno raumenis – neapkraunant sąnarių! Šis užsiemimas ne tik padeda numesti svorio, tačiau didina ištvermę, stipriną visa kūną bei gerina bendrą sveikatos būklę.

Jūsų automobilis daro Jus apkūniu?

Ši skambi metafora itin gerai apibūdina situaciją, kuomet svarstome kodėl nepavyksta numesti svorio, jaučiame nuovargį ar stokojame energijos. Mokslinių tyrimų duomenimis kiekvieną dieną praleidžiant po 30min automobilyje – nutukimo rizika padidėja net 3%!  Įsivaizduokite jei vietoje automobilio rinktumėtes alternatyvius būdus pasiekti reikiamą vietą, pavyzdžiui – dviratį! Važiuojant dviračiu, per valandą galima sudėginti nuo 400 – 700 kcal, atsižvelgiant į minimo greitį intensyvumą, bei kelio dangą. Minant dviratį stiprinami kojų raumenys, didinama ištvermė, be to sudeginamas nemažas kalorijų skaičius, todėl yra lengviau numesti svorio. Skirtingai nuo kitų sporto šakų – dviračio minimas nereikalauja aukšto fizinio pasirengimo, ar ypatingų sąlygų, kadangi galima reguliuoti važiavimo tempą bei greitį. Dauguma žmonių savo fizinį neaktyvumą pateisina laiko stoka, tačiau rinkdamiesi dviratį kaip transporto priemonę ne tik pateksite į reikiamą vietą, bet tuo pačiu metu stiprinsite savo kūną, gerinsite širdies darbą bei neabejotinai sutvirtinsite kūną!

Tinklinis

Vienas iš pagrindinių tinklinio privalumų – kalorijų deginimas. Žaisdami tinklinį per valandą galite sudeginti nuo 300 – 400 kcal, atsižvelgiant į intensyvumą bei pagrindo stabilumą, pavyzdžiui žaidžiant paplūdymio tinlinį, sudeginamų kalorijų skaičių galima padidinti net iki 500kcal! Tinklinis geriau nei bet kuri kita sporto šaka užtikrina viršutinės kūno dalies darbą –  stiprinami rankų bei pečių raumenys, tuo pat metu ir kojų raumenų viršutinė bei apatinė dalis. Tobulinami manevringumo įgūdžiai, didinama koncentracija bei gerinamas lankstumas. Be to žaidžiant tinklinį, ypač ant smėlio, ar kitos nelygios dangos – gerinama kraujo cirkuliacija, širdies bei kraujagyslių sistemos darbas, taip pat kvėpavimas, tai puikus užsiemimas ne tik norintiems numesti svorio, tačiau ir siekiantiems pagerinti bendrą sveikatos būklę.

Vertinant šiuos užsiemimus kalorijų kontekste, plaukimas, tinklinis ar važiavimas dviračių gali sudeginti netgi daugiau kalorijų nei bėgimas ar svorių kilnojimas. Todėl vasarą – idealiausias metas siekientiems numesti svorio, tai galite daryti pramogaudami, neįdedant daug pastangų! Be to šie užsiėmimai gerina kraujagyslių bei širdies darbą, stiprina raumenis, didina koncentraciją bei gerina bendrą sveikatos būklę.

Jūsų komentarai